Публічна оферта

Публічна оферта (Умови угоди)

Будь ласка, уважно прочитайте цю угоду перед тим, як скористатися послугами Інтернет-магазину zemlya.com.ua.

Цей текст є Угодою між Інтернет-магазином zemlya.com.ua, далі іменованим «Інтернет-магазин» або «Сайт», і користувачем послуг Інтернет-магазину, далі іменованим «Покупець», і визначає умови придбання

.

Терміни та визначення

Інтернет-магазин
Сайт, що має адресу в мережі Інтернет https://zemlya.com.ua/, на якому представлені Товари, які пропонуються Покупцям для оформлення Замовлень, а також умови оплати та доставки цих Замовлень.
Товар
Продукція, представлена ​​до продажу в Інтернет-магазині.
Покупець (Клієнт)
Фізична або юридична особа, яка розмістила Замовлення на Сайті.
Замовлення
Належно оформлений запит Покупця на купівлю та доставку Товару, вибраного в Інтернет-магазині.
Транспортна компанія
Третя особа (кур'єрська служба, поштова служба), яка надає послуги з доставки Товарів Покупцям.

1. Основні положення

1.1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином у момент оформлення Замовлення.

 

1.2. Інформація, розміщена на Сайті Інтернет-магазину, містить умови пропозиції купівлі Товару та є публічною офертою, статус якої закріплений ст. 633 Цивільного кодексу України (ЦКУ). Акцептом (прийняттям умов оферти) є факт оформлення Замовлення Покупцем на запропонований Товар.

 

1.3. При оформленні Замовлення Покупець погоджується з умовами, обумовленими цією Угодою шляхом проставлення позначки у графі «З умовами Угоди згоден» (або аналогічною) при оформленні Замовлення.

 

1.4. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична чи юридична особа, здатна прийняти та сплатити Товар на території України.

 

1.5. Товар оплачується лише у гривнях способами, зазначеними на сторінці "Оплата та Доставка" або погодженими з менеджером (наприклад, готівкою при отриманні, безготівковим банківським переказом на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину, онлайн-оплата).

 

2. Інформація про товари

2.1. Товар представлений в каталозі через фото-зразки та/або текстові описи, що є власністю Інтернет-магазину або надані виробниками.

 

2.2. Кожен фото-зразок супроводжується доступною текстовою інформацією: артикулом (за наявності), ціною та описом Товару.

2.3 На прохання Покупця менеджер Інтернет-магазину зобов'язаний надати (телефоном або за допомогою електронної пошти) додаткову інформацію, необхідну та достатню, з погляду Покупця, для ухвалення ним рішення про купівлю Товару.

2.4. Вказана на сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлений Покупцем Товар не підлягає зміні (за винятком випадків явної технічної помилки).

2.5. У разі зміни ціни на замовлений Товар (наприклад, через помилку або оновлення цін до підтвердження замовлення), менеджер Інтернет-магазину при першій нагоді інформує про це Покупця (телефоном або електронною поштою) для отримання підтвердження або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем, цей Замовлення вважається анульованим.

 

2.6. Товари, що реалізуються Інтернет-магазином, можуть мати маркування із зазначенням відомостей про основні властивості товару, спосіб його застосування, місце знаходження продавця (згідно з вимогами чинного законодавства).

3. Порядок придбання товарів

3.1. Замовлення приймаються через кошик Інтернет-магазину https://zemlya.com.ua/, а також можуть прийматись по телефону або через інші канали зв'язку, вказані на Сайті.

 

3.2. Покупець має право оформити Замовлення на будь-який Товар, представлений на Сайті та наявний. Кожен Товар може бути замовлений у доступній кількості. Деталі замовлення узгоджуються з менеджером.

3.3. За відсутності Товару на складі Менеджер компанії зобов'язаний повідомити Покупця (по телефону або через електронну пошту).

3.4. За відсутності Товару Покупець має право замінити його Товаром аналогічної моделі/характеристик, відмовитися від цього Товару, анулювати Замовлення.

3.5. Покупець має право відмовитися від Замовлення (анулювати його) у будь-який час до моменту його відправлення, повідомивши Інтернет-магазин по телефону або через електронну пошту.

 

4. Доставка та передача товару Покупцю

4.1. Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазині, здійснюється Транспортними компаніями по території України або шляхом самовивезення (якщо така опція доступна і вказана на Сайті).

4.2 Надсилання замовленого Товару по Україні здійснюється, як правило, протягом 1-3 робочих днів з дня підтвердження Замовлення Покупцем та/або отримання оплати (у разі передоплати). Субота, неділя та офіційно визнані святкові дні не входять до робочих днів.

4.3. Разом із Замовленням Покупцю можуть надаватись супровідні документи відповідно до вимог законодавства (наприклад, видаткова накладна, гарантійний талон, якщо він передбачений).

4.4. Покупець зобов'язаний при отриманні Товару (у присутності представника Транспортної компанії або співробітника пункту видачі/магазину) перевірити його кількість, якість (відсутність видимих ​​дефектів), асортимент та комплектність.

 

4.5. Фактом приймання Товару Покупцем є підписання супровідних документів (наприклад, ТТН перевізника) або оплата Товару (у разі оплати при отриманні), що підтверджує відсутність претензій до зовнішнього вигляду, кількості та комплектності.

 

4.6. У разі необґрунтованої відмови Покупця від отримання Замовлення в момент доставки Покупець може бути зобов'язаний відшкодувати витрати Інтернет-магазину на доставку Замовлення в обидві сторони.

 

4.7. Покупець не зобов'язаний компенсувати витрати Інтернет-магазину, пов'язані з доставкою Замовлення, якщо в процесі приймання Товару виявиться, що поставлено Товар неналежної якості, кількості, асортименту чи комплектності з вини Інтернет-магазину або Товар був пошкоджений під час транспортування (за наявності відповідного акта, складеного з перевізником).

5. Оплата замовлення

5.1. Способи оплати Замовлення вказані у відповідному розділі Сайту ("Оплата та доставка") або узгоджуються з менеджером. Оплата може здійснюватися готівкою при отриманні (накладений платіж), онлайн на Сайті або за безготівковим розрахунком.

 

5.2. Оплата Замовлення за безготівковим розрахунком має бути здійснена Покупцем шляхом 100% авансового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину протягом 3 банківських днів з дня виставлення рахунку (якщо інші строки не погоджені).

 

5.3. При ненадходженні коштів у встановлений термін (у разі передоплати) Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати Замовлення.

 

6. Порядок повернення товару належної якості

6.1. Покупець має право відмовитися від поставленого Товару належної якості у порядку та строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів" (як правило, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки), якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачі. Перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначається законодавством.

 

6.2. Повернення Товару до Інтернет-магазину можливе лише за умови дотримання умов, зазначених у п. 6.1.

6.3. Повернення Товару до Інтернет-магазину здійснюється за рахунок Покупця за адресою магазину у робочі дні з 9:00 до 18:00 або шляхом відправки Транспортною компанією (попередньо погодивши повернення з менеджером

6.4. При поверненні Покупцем Товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за Товар грошову суму за фактом отримання та перевірки поверненого Товару, за вирахуванням витрат, пов'язаних з доставкою Товару Покупцю (якщо такі витрати були).

7. Порядок повернення товару при виявленні прихованого шлюбу (неналежної якості), гарантійне обслуговування

7.1. На Товари, придбані в Інтернет-магазині, поширюється гарантія відповідно до законодавства України та умов виробника (якщо вони встановлені). Протягом гарантійного строку (або встановленого законом терміну, наприклад, 14 днів для виявлення явних недоліків) Покупець, у разі виявлення у Товарі недоліків, що виникли з вини виробника/продавця, має права, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів", у тому числі на: безкоштовне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни, товар сплаченої за нього грошової суми.

7.2. Повернення (або передача на експертизу/ремонт) Товару неналежної якості до Інтернет-магазину здійснюється за рахунок Покупця (або за домовленістю сторін) за адресою, вказаною в п. 6.3, або через Транспортну компанію.

7.3. Претензії щодо якості Товару розглядаються у строки, встановлені законодавством України (зазвичай до 14 днів, або довше, якщо потрібна експертиза).

8. Інше

8.1. Інтернет-магазин zemlya.com.ua залишає за собою право розширювати та скорочувати товарну пропозицію на Сайті, регулювати доступ до купівлі будь-яких Товарів, а також зупиняти або припиняти продаж будь-яких Товарів на власний розсуд.

 

8.2. Сьогодення Соголошення має розглядатися у тому вигляді, як воно опубліковане на Сайті, та повинно застосовуватись та тлумачитися відповідно до законодавства України.

 

8.3. Усі суперечки, пов'язані з невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов'язань за цією Угодою, сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди суперечки вирішуватимуться у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

 

Важливо: Цей текст є Публічною офертою та Угодою користувача. Він заснований на даному прикладі та загальних практиках. Рекомендується провести юридичну експертизу цього документа у кваліфікованого юриста, який спеціалізується на законодавстві України у сфері електронної комерції та захисту прав споживачів, для забезпечення його повної відповідності вашим бізнес-процесам та чинним нормативним актам.
0